Comunicate

Comunicat privind modalitatea de acordarea a consultațiilor privind aplicarea legislației din domeniul achizițiilor publice în perioada 17-31 august 2020.

Publicat: Lun, 17/08/2020 - 10:00

Pentru asigurarea acordării suportului metodologic actorilor implicați în procedurile de achiziții publice, a fost instituită o linie telefonică (Ordinul AAP nr.15 din 17.04.2018) la care autoritățile contractante/alte persoane interesate pot adresa și primi consultații/răspunsuri la întrebările formulate pe marginea procedurilor de achiziții publice.

 

Avînd în vedere situația creată, precum și în rezultatul evaluării eficienței menținerii unui asemenea serviciu, Agenția Achiziții Publice anunță despre modificarea temporară a modalității de acordare a consultanței și ajutorului metodologic privind aplicarea legislației din domeniul achizițiilor publice în perioada 17-31 august 2020.

 

Astfel, în perioada indicată toate întrebările privind aplicarea legislației din domeniul achizițiilor publice le puteți expedia prin mesaj la următoarea adresă electronică: helpdesk@tender.gov.md.

 

Totodata, reiterăm că răspunsuri la cele mai frecvente întrebări pot fi găsite  pe pagina web a Agenției la linkul: https://tender.gov.md/ro/content/%C3%AEntreb%C4%83ri-adresate-frecvent. Agenția Achiziții Publice vă îndeamnă, pînă a înainta întrebarea să consultați rubrica ÎNTREBĂRI FRECVENTE.