Comunicate

Comunicat privind desfășurarea Webinarului „Bune practici de achiziții publice: gestiunea contractului, executare, modificare și răspunsuri în achiziții publice în circumstanțe de urgență”

Publicat: Marți, 26/04/2022 - 15:40

Agenția Achiziții Publice aduce la cunoștință că în perioada 11-13 aprilie 2022 a fost desfășurat  Webinarul cu genericul „Bune practici de achiziții publice: gestiunea contractului, executare, modificare și răspunsuri în achiziții publice în circumstanțe de urgență”.

 

 

Evenimentul a fost organizat în format online pe platforma ZOOM cu suportul Programului de Dezvoltare al Dreptului Comercial (CLDP) al Departamentului de Comerț al SUA, în cooperare cu Agenția Achiziții Publice.

 

 

Scopul webinarului a fost de a consolida capacitățile reprezentanților autorităților contractante  în domeniul achizițiilor publice, care au fost prezente în număr de cca 300 de participanți.

 

 

În cadrul evenimentului, experții străini (din Lituania, România, SUA, Moldova) au împărtășit experiența proprie, precum și posibilitățile de modificare a contractelor de achiziții, inclusiv ȋn situaţii de urgenţă, impedimentele întâmpinate, cât și cele mai bune practici internaționale din domeniul achizițiilor publice.