Comunicate

Webinar cu genericul „Bune practici de achiziții publice: gestiunea contractului, executare, modificare și răspunsuri în achiziții publice în circumstanțe de urgență”

Publicat: Mie, 30/03/2022 - 12:54

În atenția Autorităților Contractante!

Agenția Achiziții Publice aduce la cunoștință că în perioada 11-13 aprilie 2022, va fi desfășurat  Webinarul  cu genericul „Bune practici de achiziții publice: gestiunea contractului, executare, modificare și răspunsuri în achiziții publice în circumstanțe de urgență”.

 

Evenimentul va fi organizat în format online pe platforma ZOOM cu suportul Programului de Dezvoltare al Dreptului Comercial (CLDP) al Departamentului de Comerț al SUA, în cooperare cu Agenția Achiziții Publice.

 

Scopul webinarului este de a consolida capacitățile reprezentanților autorităților contractante  în domeniul achizițiilor publice. În cadrul evenimentului, experții străini vor împărtăși experiența proprie, precum și posibilitățile de modificare a contractelor de achiziții, impedimente întâmpinate, cât și cele mai bune practici internaționale din domeniul achizițiilor publice. 

 

 

Doritorii de a participa la webinar se pot înregistra în lista participanților până la data de  07 aprilie 2022, la următorul link: https://forms.gle/MaxHFESMgmbKzGet8.

 

În cazul în care aveți întrebări puteți să ne contactați la numărul de telefon 022820706 sau la adresa  electronică: natalia.braga-mita@tender.gov.md Natalia Braga-Mîță, specialist  principal,  Serviciul  Consultanță  și  Instruiri.

 

 

Agenda evenimentului se anexează.