Comunicate

ATELIER DE LUCRU PRIVIND FUNCȚIONAREA SISTEMULUI ELECTRONIC AL ACHIZIȚIILOR PUBLICE DIN REPUBLICA KAZAHSTAN

Publicat: Mie, 21/03/2018 - 13:36

  La data de 19 martie 2018 a fost desfășurat atelierul de lucru privind funcționarea sistemului electronic al achizițiilor publice din Republica Kazahstan. La eveniment au participat 19 reprezentanți ai Agenției Achiziții Publice și 17 reprezentanți din cadrul Ministerului Finanțelor, Ministerului Economiei și Infrastructurii, Ministerului Justiției, Agenției Naționale pentru Soluționarea Contestațiilor, Băncii Europene pentru Reconstrucție și Dezvoltare, Centrului Național Anticorupție, ÎS „Centrului de Telecomunicații Speciale”, Î.P. „Centrului de Tehnologii Informaționale în Finanțe”, Centrului de Guvernare Electronică,  Centrului pentru Achiziţii Publice Centralizate în Sănătate.

 

  La atelierul de lucru experții din cadrul „Centrului pentru comerț electronic”, Ministerul Finanțelor al Republicii Kazahstan au prezentat funcționalitatea sistemului electronic al achizițiilor publice din Republica Kazahstan. Printre subiectele abordate în cadrul atelierului de lucru se numără:

  -  Stadiul actual al e-guvernării în Republica Kazahstan;

 -  Prezentarea generală a portalului web al achizițiilor publice, ca parte a e-guvernării în Republica Kazahstan;

  -  Dezvoltarea sistemului de achiziții electronice în Republica Moldova.

 

   Astfel, participanții au avut posibilitatea de a se familiariza cu cele mai bune practici privind dezvoltarea și construirea sistemelor electronice de achiziții publice.